Wycieczka do Zamościa

Wspaniała Wycieczka Klas 6a, 6b, 6c i 5b do Zamościa!

Chcielibyśmy podzielić się z Wami wspaniałymi wspomnieniami z naszej wycieczki do malowniczego miasta Zamość, która odbyła się 7 maja 2024 roku. To był dzień pełen wrażeń i niezapomnianych przeżyć!

Nasza przygoda rozpoczęła się od odwiedzenia ZOO w Zamościu, gdzie mieliśmy okazję podziwiać różnorodność zwierząt i cieszyć się piękną pogodą. Zwierzęta tego dnia pokazały nam się w całej krasie, dzięki czemu mogliśmy zobaczyć lwy, tygrysy, żyrafy, wielbłądy i wiele innych. Następnie udaliśmy się na spacer po malowniczym Rynku Głównym, gdzie mogliśmy poczuć niepowtarzalny klimat tego historycznego miejsca. Nie mogliśmy też ominąć zwiedzania Starego Miasta! Przechadzka po części murów i umocnień zaprowadziła nas do samego serca Zamościa, gdzie odkrywaliśmy uroki Wielkiego Rynku z jego charakterystycznymi kamienicami i schodami wachlarzowymi, a to wszystko opatrzone ciekawostkami i opowieściami przewodnika – Pana Sławka. Gra terenowa, w której wzięliśmy udział, sprawiła, że lepiej poznaliśmy historię tego miejsca, a także świetnie się bawiliśmy, próbując odnaleźć wszystkie ważne punkty na mapach, które dostaliśmy. Następnie udaliśmy się do Muzeum Fortyfikacji i Broni ARSENAŁ, gdzie mogliśmy zgłębić tajniki wyposażenia Wojska Polskiego od czasów walk o niepodległość po czasy współczesne. Ekspozycje multimedialne i ciekawe eksponaty zrobiły na nas ogromne wrażenie! Na zasłużony obiad udaliśmy się do jednej z klimatycznych restauracji na Starym Mieście, gdzie delektowaliśmy się pysznymi potrawami w malowniczym podziemiu. Spacer z powrotem do autobusu był okazją do podsumowania naszych wrażeń oraz dzielenia się najśmieszniejszymi chwilami z wycieczki.

Podczas powrotu do domu, Pan Sławek z biura podróży AlleFraajda zadbał o to, żeby nikt się nie nudził! Liczne opowieści, konkursy z nagrodami i zabawy sprawiły, że czas w autobusie minął nam niezwykle szybko.

Chcielibyśmy serdecznie podziękować Panu Sławomirowi z biura podróży AlleFraajda za zorganizowanie tej wspaniałej wycieczki, która dostarczyła nam mnóstwo frajdy i niezapomnianych wspomnień!

Dziękujemy wszystkim uczestnikom tej wspaniałej przygody! Nauczycielom za zapewnienie bezpieczeństwa i wsparcia uczniom oraz Pani Ani - mamie Zuzi Grabskiej za organizację wyjazdu!