Nasi Najlepsi 2019/2020

Dziś w Puławach miało miejsce bardzo ważne wydarzenie. Odbyło się rozdanie nagród prezydenta Puław za wybitne osiągnięcia w nauce - stypendium "Nasi Najlepsi"!
Oczywiście nie mogło tam zabraknąć uczniów "skrzydlatej" Szóstki!
Aby trud i wysiłek uczniów został doceniony, musieli oni uzyskać średnią ocen powyżej 5,4 oraz wzorowe zachowanie.
Aż 10 uczniów klas siódmych i ósmych spełniło wyżej wymienione kryteria.
Gratulujemy Uczniom, Rodzicom i Nauczycielom!

Zdjęcia

Przedłużenie zajęć na odległość

                                                                              Puławy, 5 czerwca 2020 r.

Dzień dobry,

pragnę Państwa poinformować, że zgodnie Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia  3 czerwca 2020 r.  zmieniającym rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku
z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19,
do dnia 26 czerwca zostaje przedłużone kształcenie na odległość w szkołach
i placówkach.

W piątek, 26 czerwca 2020 r., uczniowie będą mogli odebrać świadectwa, chyba, że dyrektor, z uwagi na sytuację epidemiczną, wyznaczy inny termin. Od soboty, 27 czerwca dzieci i młodzież rozpoczną wakacje.

Szczegółowy harmonogram rozdania świadectw uczniom poszczególnych klas zostanie podany   w niedługim czasie.

Pozdrawiam

Elżbieta Wirga

 

Informacja od Rady Rodziców

Bardzo prosimy o wpłaty na Radę Rodziców

 

Nr Konta bankowego na który należy wpłacić składkę 
47 1020 3219 0000 9502 0009 8962

Rada Rodziców

 

 

Prośba o zwrot książek do biblioteki!

Biblioteka szkolna prosi o zwrot wypożyczonych książek.

W przypadku zagubienia lub zniszczenia podręcznika, należy powiadomić wychowawcę i po otrzymaniu informacji zwrotnej od nauczyciela bibliotekarza wpłacić wskazaną kwotę na rachunek bankowy szkoły, który w tej informacji będzie się znajdował.

W przypadku zagubienia lub zniszczenia innej książki należy ją odkupić i zwrócić do biblioteki.

W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z sekretariatem szkoły.

Informacji dla rodziców uczniów klas ósmych

Drodzy Państwo,
na stronie https://www.kuratorium.lublin.pl/, na stronie głównej znajdują się ważne informacje i załączniki do rekrutacji uczniów. Zachęcam do skorzystania.
Pozdrawiam
Elżbieta Wirga

Rok szkolny 2019/2020

Drodzy Rodzice i Uczniowie,

13 maja 2020 r. Premier naszego rządu wydał Komunikat, w którym poinformował o stopniowym uruchamianiu pracy szkół. W związku z tym, pragnę przekazać Państwu najważniejsze informacje:

  1. Od 20 maja 2020 r. dzieci 6-letnie, zgłoszone przez Rodziców, będą korzystać z opieki w oddziale przedszkolnym. Kontynuowane jest nauczanie zdalne.
  2. Od 18 maja 2020 r. w naszej szkole będą odbywać się zajęcia indywidualne w ramach godzin rewalidacyjnych.
  3. Od 25 maja 2020 r. szkoła zorganizuje zajęcia opiekuńczo-wychowawcze dla uczniów klas I – III, których Rodzice wyrażą taką chęć.
  4. Kontynuowane jest nauczanie zdalne we wszystkich klasach.
  5. Od 25 maja 2020 r. oferujemy indywidualne konsultacje ze wszystkich przedmiotów dla uczniów klas VIII, które będą odbywały się na terenie szkoły. Konsultacje są dobrowolne dla uczniów.
  6. Od 1 czerwca 2020 r. umożliwiamy indywidualne konsultacje z nauczycielami  dla zainteresowanych uczniów wszystkich klas.

Aby móc przyjąć do szkoły dzieci, tych z Państwa, którzy się na to zdecydowali, prosimy  o zapoznanie się z "Procedurą bezpieczeństwa na terenie szkoły w okresie pandemii koronawirusa SARS-CoV-2’’ oraz jak najszybsze dostarczenie dokumentów, pozwalających na przyjęcie dziecka, tj. Oświadczenia rodziców, Deklaracji rodziców, Zasady funkcjonowania placówki w trakcie reżimu sanitarnego, Kwestionariusz oceny ryzyka epidemiologicznego.

 

Wypełnione i podpisane skany dokumentów należy przesyłać drogą mailową  (e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.) lub dostarczyć osobiście do wtorku 19.05.2020 r. (w przypadku oddziałów przedszkolnych), i do czwartku 21 maja 2020 r. w przypadku uczniów klas 1-3,  dla których możliwość organizacji zajęć opiekuńczych rozpocznie się od 25 maja 2020 r., aby można było właściwie zaplanować organizację pracy w tych specyficznych i trudnych warunkach.

W przypadku zajęć konsultacyjnych dla uczniów klas ósmych od 25 maja 2020 wychowawcy klas będą się kontaktować z Państwem odnośnie zapotrzebowania na takie zajęcia.

W dalszej kolejności kontakt będzie dotyczył możliwości zorganizowania zajęć konsultacyjnych dla uczniów klas 4-7 od 1 czerwca 2020 r.

Informujemy, że jeśli rodzic dziecka zapisanego na zajęcia opiekuńcze w oddziale przedszkolnym lub mającego wykupione obiady (w klasach 1-3) nie zgłosi rezygnacji do godz. 10:00 dnia poprzedniego będzie musiał ponieść koszty posiłku. Jest to związane z koniecznością wcześniejszego zakupu zaopatrzenia do stołówki.

Zarządzenie z dnia 18 maja 2020r.

Procedura bezpieczeństwa

ZAŁĄCZNIKI DO POBRANIA 

Załącznik 1: Zasady funkcjonowania placówki

Załącznik 2: Kwestionariusz oceny ryzyka

Załącznik 3: Oświadczenie rodziców/opiekunów prawnych

Załącznik 4: Deklaracja rodziców

Office 365

Szanowni Rodzice i Uczniowie,

w związku z przedłużeniem czasowego zamknięcia szkół do 24 maja 2020r. informujemy, że kształcenie na odległość będzie przebiegało jak dotychczas. Oznacza to, że obowiązkiem  ucznia jest realizacja zadań umieszczonych w e-dzienniku w zakładce zadania domowe. Zachęcamy wszystkich uczniów do korzystania z  platformy Office 365 https://www.office.com/, w tym zajęć realizowanych  online.

Dla Państwa wygody na stronie szkoły w zakładce Office 365  zamieściliśmy link kierujący na  platformę. 

 

Art.11.Dyrektor szkoły w celu zapewnienia warunków organizacyjnych opieki zdrowotnej nad uczniami współpracuje z:

1)podmiotami sprawującymi opiekę zdrowotną nad uczniami;

2)rodzicami w przypadku wystąpienia problemów zdrowotnych lub higienicznych, w oparciu o procedury organizacyjne postępowania.

Art.18.1. Pielęgniarka środowiska nauczania i wychowania albo higienistka szkolna współpracuje z dyrektorem szkoły, nauczycielami i pedagogiem szkolnym

2.Współpraca, o której mowa wust.1, polega na podejmowaniu wspólnych działań w zakresie edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia, z uwzględnieniem potrzeb zdrowotnych oraz rozpoznanych czynników ryzyka dla zdrowia uczniów danej szkoły.

4. Na wniosek dyrektora szkoły pielęgniarka środowiska nauczania i wychowania albo higienistka szkolna przedstawia zagadnienia z zakresu edukacji zdrowotnej i promocji zdrowia uczniów na posiedzeniach rady pedagogicznej, z zachowaniem prawa do tajemnicy o stanie zdrowia uczniów.

Art.21.1. W celu zapewnienia właściwej opieki nad uczniami przewlekle chorymi lub niepełnosprawnymi w szkole pielęgniarka środowiska nauczania i wychowania albo higienistka szkolna współpracuje z lekarzem podstawowej opieki zdrowotnej, rodzicami, pełnoletnimi uczniami oraz dyrektorem i pracownikami szkoły.

3.Podawanie leków lub wykonywanie innych czynności podczas pobytu ucznia w szkole przez pracowników szkoły może odbywać się wyłącznie za ich pisemną zgodą.

Art.22. Dyrektor szkoły zapewnia pracownikom szkoły szkolenia lub inne formy zdobycia wiedzy na temat sposobu sposobu postępowania wobec uczniów przewlekle chorych lub niepełnosprawnych, odpowiednio do potrzeb zdrowotnych uczniów.